PRODUKTINFORMASJON
Menu
OM RETUR OG BYTTE
- De er uvasket og ubrukt (du kan selvsagt prøve de for å sjekke passform)
- De er i sin orginale forpakning, uten skader (Pakker som er åpnet forsiktig går fint)
- Alle merkelapper er festet til produktet
- Produktet er komplett (f.eks må begge deler av et par returneres)
- Vi kan kun bytte et produkt til en annen størrelse eller farge av samme produkt
- Vi kan kun behandle ett bytte per produkt, dersom du ikke er fornøyd med bytte kan vi behandle en retur for deg
- Noen ganger kan det være at vi ikke kan gjennomføre en bytteforespørsel grunnet manglende tilgjengelighet på lager, og i disse tilfellene vil en retur for tilbakebetaling bli registrert istede
- OBS: Munnbind kan ikke returneres på grunn av forholdsregler for helse og sikkerhet
Produktene må mottas av varehuset vårt i Oslo før returen kan bli behandlet og pengene refundert. Vårt mål er å behandle returer innen 10-14 arbeidsdager.
For alle produkter som er mottatt i forhold til informasjonen ovenfor vil en full refusjon bli gjort. Fraktkostnader og beløp som er betalt med verdikoder vil ikke bli refundert.
Hvis du bruker en selvvalgt fraktmetode for å returnere produktene til oss så er det mulig refusjonen blir forsinket, og eventuelle retur-fraktkostnader vil ikke bli tilbakebetalt. Vennligst registrer din retur som beskrevet på denne siden og bruk returlapp(er) som vi gir ut.
- Registrer din retur nedenfor og bruk returlappen som kom med i pakken for å returnere din ordre
- Pakk produktene som skal returneres i en eske og fest returlappen utenpå pakken, og lever deretter pakken på et postkontor
- Ta vare på kvitteringen fra posten i tilfelle det skjer noe med pakken under postgang
- Retur av bytteordre må registreres av kundeservice. Kontakt oss og gi oss ditt E-bestillingsnummer og navn/artikkelnr på produktene du vil returnere, så skal vi ordne dette for deg
- Hvis du ikke ser Retur portalen nedenfor: prøv en annen nettleser eller gå inn i privatmodus i nettleseren din å se om det hjelper. Hvis den fortsatt ikke vises så ta kontakt med kundeservice så kan vi registrere det for deg